Product: Bedding Inn Bedding Set Clear all filters (19 of 19 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
It not only took 4-5 weeks for me to receive the Duvet and Sheets I ordered, they were the wrong size.The queen size fit like a twin. Quality for the price was poor as well. There is no working number for this company and they do not respond to emails. I have tried to...
Read more
Anonymous
Vivian

Dear,Sorry for all the inconvenience we caused. Can you please tell us your order number so we can check it. We will solve all the problems for you and give you a reasonable r...

Anonymous
Vivian

Dear,Do you give me your OrderId?I can help you ASPA!Best,Vivian.

1.0
Product
Bedding Inn Bedding Set
#1134456
Reply to reviews
bought 3D bedding for twin bed was made of sheet material, the wall stickers dont stick and keep falling off the wall.I will get some kind of adhesive and hopes that work, and wall clock was stick on and want work, looks nice on my wall but wish it would work, also...
Read more
2.6
Product
Bedding Inn Bedding Set
I liked
  • Wonderful themes
I didn't like
  • Quality
#1038558
Reply to reviews
This company is a scam.Ordered and they sent me two different sizes for a twin bedding set. Comforter to go inside duvet cover is to small and missing the buttons. They dont answer emails until I opened up a case with paypal. Their return policy is a joke, its going to...
Read more
Anonymous
Anonymous

Please kindly send your order No. to reviews@Beddinginn.comto get help. Thanks.

Product
Bedding Inn Bedding Set
#991588
Reply to reviews

Bedding Inn - Very rewarding

#1062981
Ordered duvet cover country floral Absolutly lovey Good quality Excellent customer service Cannot fault this company Will be ordering again from Beddinginn....Thankyou
Comment
Show

Bedding Inn - So not worrh the money

#1061340
1.7
Details
I bought a bed set,The pictures on the bed look so great!! By the time I got it it was the worst quality ever for the kind of money I paid for it. Noy to mention It took for ever for me to get it delivered.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Bedding Inn Bedding Set Review

#1033520
1.5
Details
DO NOT ORDER SCAM!!!!!!! What a joke ordered a Duvet set only received the duvet tried to contact them about the missing sheets and pillowcases and nothing , stand broken mirrors, ripped pillows! Nothing was like it should be. What a rip off
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM THIS WEBSITE!!!Just received my duvet set that was supposed to be here a week before Christmas. Cheapest material I've ever felt in my life. The photo on the duvet cover is extremely faded looking. Looks absolutely nothing like the picture...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Customer,So sorry to hear that you had some problems about your order. Could you please let me know your correct id number so that I could be able to help you? Any other ...

1.0
Product
Bedding Inn Bedding Set
#985424
Reply to reviews
I bought a full size duvet cover set for my daughter and the measurements do not fit for full size bedding. They also added a supposedly free Christmas card to the order but charged the credit card $13 for it. This is a scam company - stay away!
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Customer,So sorry to hear that you had some problems about your order. Could you please let me know your correct id number so that I could be able to help you? Any other ...

Product
Bedding Inn Bedding Set
#984858
Reply to reviews
I ordered a comforter set for my daughter in law for Christmas.When it arrived, the sheets were correct but the comforter didn't match anything! When I tried to open a dispute, it wouldn't let me!! $150.00 dollars down the drain!!! Never do business with this so called...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Customer,So sorry to hear that you had some problems about your order. Could you please let me know your correct id number so that I could be able to help you? Any other ...

1.3
Product
Bedding Inn Bedding Set
#977611
Reply to reviews
I ordered to bed sets they are nithing like whats advertised they are not good quality the prunt is a faded look ..the photos on the site are enhanced ....u try to contact them your emails are sent back as not received.....u can not contact them i did get in contact...
Read more
Anonymous
Anonymous

Please kindly send your order No. to reviews@Beddinginn.comto get help. Thanks.

Product
Bedding Inn Bedding Set
#971938
Reply to reviews
Bedding Inn - Bedding Set Review from Houston, Texas
I really wish that some of you would read that it's a duvet COVER.. Not duvet.. Just like a couch cover.. My order came on time and was exactly what I ordered. My cover in the picture looks thin, but if I put a bigger cover inside it would look thicker.
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear customer,Thank you for sharing your experience with us. We are so sorry that we didn't meet your expectations. Could you please tell me your order number so that we can s...

3.8
Product
Bedding Inn Bedding Set
#801062
Reply to reviews
I ordered what I thought to be a lovely bed set. My bank account was deducted $190 U.S. My parcel arrived but was wrong bed cover with a small towel invoice read Total amount $55 U.S. So where is the rest of my money and my right order. No refund or return. So so...
Read more
Product
Bedding Inn Bedding Set
I didn't like
  • Experience dealing with this company
#773324
Reply to reviews
Bedding Inn - Bedding Set Review from Dartmouth, Nova Scotia
I ordered a beddinginn duvet set (see image 1)...on Jan 8, 2016 I received my order (see image 2). NOTHING AT ALL like the image on their website!!!!!!!!!! I contacted service@beddinginn.com and stated my dissatisfaction inquiring about their return policy. I was...
Read more
Anonymous
Lorraine59

There is no second pic

bigtombays
bigtombays

I'm serious go to that god *** warehouse and *** some *** up. Then just take the one you wanted.

Product
Bedding Inn Bedding Set
#772218
Reply to reviews