Show reviews that mention
order seat covers money seat number refund email covers service car
Filter review
Update by user Dec 17, 2015

I received another e-mail this morning saying that they will send me another pillowcase in the color I originally ordered once I mark my issue as resolved here.

Original review posted by user Dec 13, 2015
I have recently purchased many items from this company and until now, I've been happy. I ordered this body...
View full review
View full review
2 comments
#1088202

I am the original poster and I received a purple pillowcase in the mail yesterday. Thank you!!! This is totally resolved.

View more comments
Resolved
ID
#750477 Review #750477 is a subjective opinion of poster.
Location
Independence, Missouri
Service
Bedding Inn Shipping Service
Reason of review
Order processing issue

Bedding Inn - Bedding Review from Aurora, Colorado

Bedding Inn - Bedding Review from Aurora, Colorado
Bedding Inn - Bedding Review from Aurora, Colorado
Great experience ! Excellent quality fabric and amazing prints that stands out ! I just got my 2 sets of beddings and I must admit I am absolutely thriled with both of them! The website is very clear and shows true pictures and I was updated step by step as my order was processed. These pictures are just taken by my phone and in ordinary room light. Thank you so much Beddinginn and great job you hard working guys! Love,
View full review
ID
#744206 Review #744206 is a subjective opinion of poster.
Location
Aurora, Colorado

A pleasure shopping

i bought one rose bedding from beddinginn , it's really 3D, the rose are bigger than the life , but really beautiful! it makes my bedroom warm, like it very much, i find match sheet and pillowcases , want to buy one next year, those were a great fit for me, but my husband may not like this style. depressed... and i just visited this store, big discount now! i plan to buy one dolphin pattern bedding and curtain for my sons, he really like animals , and hope he will love them
View full review
ID
#741757 Review #741757 is a subjective opinion of poster.
Location
Nuremberg, Bavaria
Pros
  • Rose 3d bedding
Reason of review
Good customer service

Beddinginn pillow scam!

this company is a scam they have sent so many emails telling me to buy another product due to scam cheap product they sent me I had no idea it was in china and affiliated with buy wigs notorious scammers this Co to be avoided at all cost I am dissatisfied I did not research before my purchase. The product took three weeks to arrive then a bogus tracking number then the product is filled with synthetic cheap filler material with 10 percent buckwheat in a perforated center it was a shock to me. I emailed them same day asked for return label they avoid and do not answers my request to return the item
View full review
3 comments
#1070899

We offered you the return label, please send back the pillow in original package as you promised before. We will refund you the product price as $8.29 once the package is received in perfect condition.

The product you received is exactly the same as what we advertise on the website.

If you just come here to defile us, we gonna let our Law Department to handle the case. If so, you're responsible for all the adverse impact you 'caused to our business.

Sales Manager

Efan

#1069375

Here is what you bought, it is clearly shown that it is not full filled with buckwheat.

http://www.beddinginn.com/product/Beddinginn-Buckwheat-Fillded-Health-Care-Single-Bed-Pillows-1129****.html

Every one, please check what is right.

Plus, the shipping fee you paid is $2.03 and it means you chose super saving shipping method which takes 15-25 days to arrive in the States.

You got what you paid for. FYI, the pillow price is $8.29 and it clearly states "Filling:Polyster Fiber" on product page.

#1068936

Dear C.Dada,

The item you purchased is "Buckwheat Fillded Health Care Single Bed Pillow". http://www.beddinginn.com/product/Beddinginn-Buckwheat-Fillded-Health-Care-Single-Bed-Pillows-1129****.html

As you could see from the pictures which clearly shown on the page, the pillow is not full filled with buckwheat.

Please kindly check the pictures on the product page.

And the product is well described. There's nothing wrong with it.

BeddingInn Sales Manager

Efan

View more comments (2)
ID
#739044 Review #739044 is a subjective opinion of poster.
Location
Los Angeles, California
Cons
  • Scamming tactics
  • What i ve received
Reason of review
Bad quality

Amend 1st complaint

I finally got a call from China. Beddinginn did send me the correct pillow sham for one of the duvet sets I ordered. I am using two of the three sets I received. I still stand by my original complaint that the images are NOT 3-D. They told me they use an "enhanced camera" to take the pictures for their website. The images look great on the website but they look nothing like what you get. I guess I learned a lesson. I will not ever order anything from as far away as China. It is extremely expensive to return any product. They literally have you over a barrel and there is no way to recover your money.
View full review
2 comments
#1081568

All your products originate in China. China make quality things. It's a shame to see a company offer things so nice.

#1064069

Always use PayPal when you buy anything online.

View more comments (1)
ID
#723021 Review #723021 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Set is not as shown on the picture
Reason of review
Not as described/ advertised

Resolved: Beddinginn is NOT 3-D

Bedding Inn - Beddinginn is NOT 3-D
Bedding Inn - Beddinginn is NOT 3-D
This company is impossible to deal with. The duvet cover I received looked nothing like the photo on their website. I sent photos and emailed for at least two weeks and finally gave up. They will not refund my money (offered $5.00 to compensate me) and asked me not to return the product. They are in China so the return postage was extremely expensive. They shipped to me for $48.00, my cost to return range from $66.00 to $159.00 depending on the shipping method. They would not send a shipping label and deduct it from my refund. This is their website photo and the second picture is what I got. The flower placement is not even the same! They insisted that there was nothing wrong with what they sent and that they were sorry I did not like it, all the while insisting that customer service is very important to them. Do not order from them. It is a ripoff!
View full review
2 comments
#1092229

Did the same to me with seat covers. Sent a cheap substitute nothing like photo then tried to push me into keeping it.

I only wanted a refund. It has been a month and they have the item back in their possession as confirmed by USPS. It was signed for by them when they picked it up. Still nothing.

They just say there is a process to go through.

FOR A MONTH??? These were to be a Christmas gift and it completely ruined the holiday in that aspect as I had no gift to give.

#1046622

Dear Customer,

We're sincerely sorry! Could you please send us the Order Number so that we could find the problem as soon as possible.

We've contacted the manufacturer about your case. They said the picture you took might be bedding sheet not duvet cover. If it really is duvet cover, have you checked the pattern of another side ?

Looking forward to your reply! We've help you out as soon as possible.

View more comments (1)
Resolved
ID
#713898 Review #713898 is a subjective opinion of poster.
Location
Balsam Lake, Wisconsin
Cons
  • Refused to give refund
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$112
Preferred solution
Full refund
I bought a 3 D King size Bedding set, they sent me a different set than I ordered and would not give me the $117.00 refund, we all should get together and shut them down, I wrote 30 emails and still have them telling them they sent me the wrong set, they had me send...
View full review
View full review
2 comments
#1180301

Beddinginn is a scam. I ordered a 4 piece bedding set.

The picture was nothing like what I received. I hope someone shuts this place down.

Lesson learned look at reviews first. Products are cheaply made to.

View more comments
ID
#711315 Review #711315 is a subjective opinion of poster.
Location
Cloverdale, California
Cons
  • Refused to give refund
Reason of review
Would not give a refund when they sent the wrong Set
Loss
$117
Preferred solution
Full refund

Don't buy from these people.

ordered a 4 piece bedding set. Got it, but wrong size. They say sizes are different in different countries. I live in America, guess I figured they would send an American size. They responded to my dispute with that answer. The actual duvet was not the same as their posted dimensions. Isn't an inch still an inch in any country? Asked for photos. Sent them. Their resolution was to have me BUY another larger size! Why would I want to give you more money. Are you serious? I just want what I ordered. I have spent three weeks just trying to get something done, and it's obvious they do not stand behind their products. Terrible, horrible customer service! I advise NOT doing business with this website.
View full review
1 comment
#1018499

Dear Leesa,

The size you chose for your bedding set is KING SIZE, and the actual size you need is CALIFORNIA KING. Please check OUR size chart which is shown on every product page.

The reason is the name of bedding size differs among countries so we list up size chart which shows the exact measurement.

Customers could easily find the correct size.

Since you chose a wrong size and ask us to ship you a bigger one for free, we're sorry that it is impossible.

You could insist on keep writing fake bad reviews of us, please wait for the legal department for a law suit.

BeddingInn

Sales Manager

ID
#679343 Review #679343 is a subjective opinion of poster.
Location
Jacksonville, Florida
Product
Bedding Inn Bedding Set
Cons
  • Scamming tactics
  • Refused refund
Reason of review
Poor customer service
Loss
$125

After read so many beddinginn reviews,I made my first order!!Absolutely Satisfied !!It Deserves 5 Stars!!!

Absolutely Beautiful Bath Decor!!I can't be more satisfied!!!! I just made my first order on this online store 10 days ago!!!And it's a very splendid shopping experience!!!!! This is absolutely beautiful. It surpassed my expectations. I decided to redo my master bath decor. I am very particular and will look for month's before I buy something. I am so glad I waited and came across this. I did see it online at one of the department stores for a lot more money. If you are thinking about changing your decor or looking for something that is elegant, then I highly recommend this online store beddinginn. and I have read so many and many beddinginn reviews,both positive and negative,but finally I made my purchase,and got my surprise!!!So I can't say enough about it.each of my friend just need to give a chance let yourself have a try!!
View full review
2 comments
#1074584

Where did this comment arrive from ? No City ..I would ???

its origin . California USA

#1041074

Im sorry, but I think you working for the company..... you trying convict people so hard...hm...

View more comments (1)
ID
#672990 Review #672990 is a subjective opinion of poster.
Product
Bedding Inn Bedding Set
Reason of review
Good quality

SCAM' BUNCH OF LIARS !! DONT BUY ANYTHING!!

I ordered a bathtub faucet, they send me a kitchen faucet totally different looks. They told me to send it back on my expenses and they will repay my shipping cost, because they admitted they made a mistake.It cost me $59 to send it back. Guess what ...They told me they wont pay me back!!! They not responding any of my e mail anymore.I had to wait for 4 months to get my money back( with pall pay help ) on the faucet. I pay $59 to get nothing. I never had this bad experience before, now I know better DONT BUY ANYTHING FROM CHINA !!!DONT TRUST THEM THEY LIARS !!
View full review
3 comments
#1007704

Dear Eva,

We searched in our system but failed to locate the order. Could you please inform us your order number or the e-mail you registered on BeddingInn? If it's our fault, we'll give you a satisfying solution for sure, please don't worry.

Sales Manger

Efan

#1007741
@Allisyn

Dear Efan,

I did order the bathroom faucet on March 22 2015. Order number # 294641.

After received the wrong item I send it back April 25 on my Expenses I paid 58.84 CAN for the shipping. I did exactly what I hade to do make sure I get my money back on the shipping , as I hade been promised by the sale rep. I included the copy of the shipping cost in the parcel what I send back and I also send it in the email as well just to make sure. You can check it out, I send so many e mail regarding this issue and does not matter what I do, your company does not pay back my shipping cost.

My self as well I finished sale and managing school, and I know for the fact, you can not mislead your costumer by lying. If your company make a mistake you have to do your very best to fix the problem as soon as possible..... Sometime I hade to wait just for the reply from the costumer service rep for a week ...

and in the meantime my bathroom renovation put on hold for months .If you want growing business the most important part is the great customer service...as I see your reviews your company is falling big time ! Eva

#1007742
@Allisyn

Dear Efan,

I did order the bathroom faucet on March 22 2015. Order number # 294641.

After received the wrong item I send it back April 25 on my Expenses I paid 58.84 CAN for the shipping. I did exactly what I hade to do make sure I get my money back on the shipping , as I hade been promised by the sale rep. I included the copy of the shipping cost in the parcel what I send back and I also send it in the email as well just to make sure. You can check it out, I send so many e mail regarding this issue and does not matter what I do, your company does not pay back my shipping cost.

My self as well I finished sale and managing school, and I know for the fact, you can not mislead your costumer by lying. If your company make a mistake you have to do your very best to fix the problem as soon as possible..... Sometime I hade to wait just for the reply from the costumer service rep for a week ...

and in the meantime my bathroom renovation put on hold for months .If you want growing business the most important part is the great customer service...as I see your reviews your company is falling big time ! Eva

View more comments (2)
ID
#665498 Review #665498 is a subjective opinion of poster.
Location
Calgary, Alberta
Cons
  • Sended the wrong item and make me pay for shipping back
  • For the shipping back
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$59
Preferred solution
Full refund

Resolved: SCAM!

My mom ordered pillowcases from this website. In the description it clearly states that it includes 2 pillowcases. When the package came, there was only ONE pillowcase. What are you suppose to do with one pillowcase? I emailed them and how they responded was absolutely ridiculous. They told me that they did ship 2 pillowcases, but one of them may have been lost in the shipping process.......Umm what that tells me is you shipped the pillowcases separately, which makes no sense because the description states that it includes 2, so why not just package them together. But here's the best part. The second half of the email says and I quote, "But we have a good news to tell you that our website is now having a crazy sale for our customers. If you are willing to place another order, we would like to add 1 pillowcase in your order for free as the compensation. Would that be OK for you?" HA! How is that good news for me? They want my mom to spend more money just to get the pillowcase. Are you serious? We should've received the pillowcase regardless, my mom should not have to spend more money in order to get the pillowcase.
View full review
Resolved
ID
#660506 Review #660506 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. THEY ARE SCAMMERS.

I made a purchase over a month ago and they never shipped me my products. I have tried emailing/calling them MULTIPLE times to try and figure out if my products have been shipped yet, but they do NOT respond every time. Their website promised to provide a tracking code but they did not, I was UNABLE to track my product. They just took my money without mailing me my product. Now I will have to go through the hassle of contacting my credit card company to file a claim and try to get recompensated. WASTE OF MY TIME. Do not fall victims to their tricks like we all did. Do not believe the positive reviews you read written by chinese users. I believe the company pays people to write fake positive reviews to trick consumers like me. Do NOT buy from these scammers. They shouldn't even be allowed to do business internationally.
View full review
1 comment
#1001933

Dear customer, so sorry for all the misunderstanding we caused. Please do not worry, every order will be shipped to customer.

There are some issue in which we can not ship your products. For example, the product turn out to be out of stock when we communicate with the supplier after your payment is done. In this case, the customer representative will e-mail the customer to change another item or manage refund according to your opinion. Due to some reasons(1.technology problem 2.the e-mail you registered on our website is wrongly spelled), we cannot reach you.

And sorry about the phone call, due to the time difference, we may not pick up your phone timely.

But don't worry at all. Please inform us your order number which you could find in your account on beddinginn, then we could solve your problem immediately.

ID
#657370 Review #657370 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
Bedding Inn - Beddinginn...not as seen on the internet !!! attention, marchandises diff que celles recues
sorry that i can t send more than one picture to see what my mom ordered and what she s received,,, the bedding set of the little boy and the sheep is scaring!!! look at his eyes!! the blacks lines comes all over and it really ugly.. i sent one picture, you can see the...
View full review
View full review
4 comments
#1018495

I also have had problems. Rep actually threatened to seek legal action if I continued to post bad reviews.

I am the one who should be seeking legal Action.

No customer service to inferior products!!! Shame on these rip off artists!

View more comments
Resolved
ID
#657112 Review #657112 is a subjective opinion of poster.
Location
Trois-Rivieres, Quebec
Pros
  • Fasting of shipping
Cons
  • What i ve received
  • Lied to regarding shipping items
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$120
Preferred solution
Full refund
I've ordered one king size bedding set and 2 towels from Beddinginn. The bedding set doesn't look as shown on the picture at all. Even not close. The same colours, but it's not 3D. It a regular bedding set you can buy in Walmart. The pillow cases don't fit king size...
View full review
View full review
5 comments
#1066849

I bought a California bedding set last three months for $96, that was a big rip off, there is nothing like a 3D bedding . Don't let china people dupe you off like they did to me.

those bedding are nothing but a regular cotton bedding and is not worth the price. The California king is so small, it couldn't even fit my queen bed.

Please stay away and purchase your bedding in any store here in America. This store is a joke and very expensive as well.

View more comments
ID
#646065 Review #646065 is a subjective opinion of poster.
Location
Thornhill, Ontario
Pros
  • Fast delivery
Cons
  • Set is not as shown on the picture
  • High custom fee not matches price
  • Trashy product
Reason of review
Bad quality
Loss
$174
Preferred solution
Price reduction

Return Policy Review

Went to send back the product and it will cost 70 dollars 4 somthing worth a lot less . This company will not recund my money . Don't buy anything from China
View full review
ID
#644188 Review #644188 is a subjective opinion of poster.
Location
Hamilton, New York
Reason of review
Problems with payment